woensdag 5 september 2012

Voorbereiding op de estafetteloop

A.s. zaterdag doe ik mee aan een estafette loop met mijn school, Hanzehogeschool. Een mooie gelegenheid om voor 22 september wat wedstijd ritme op te doen. Nu wil het dat afgelopen maandag de volleybaltraining weer is begonnen, ik deze week druk klussende/sjouwende ben in mijn nieuwe eenkamerappartement én ik een werkplan tussendoor moet maken voor stage die woensdag begint. Nu was het plan dinsdag en donderdag te trainen. Maar bij hoge uitzondering heb ik besloten dat een goede voorbereiding op een loop deze week een training minder betekent. Het lichaam is moe van alle drukte en hier en daar was spierpijn. Twee keer trainen naast de volleybaltraining van maandag met het risico zaterdag op te zijn is het niet voor mij. Dus vandaag of morgen één training en dan knallen zaterdag.

Twee stappen terug en een hele grote vooruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten