vrijdag 14 september 2012

Nog maar één week

En dan start de ZuidhorUn. De spanning begint te komen. Vorige week, voor de estafette run van Winschoten één training minder gedaan. Volleybal was weer begonnen en door verhuis drukte was ik best wel moe. Ondanks het enigzins uitgerust aan de start verschijnen viel het tegen, het was.warm!!! 10 km in 1:05:24. Maar gelopen met het idee niet helemaal alles te geven en over de finish met het gevoel dat als het had gemoeten die 5 km er nog wel uit was gekomen.Afgelopen week de échte verhuizing, sjouwen, trappen lopen en klussen.

Ook deze week mijn eerste stage dagen. Elke dag super vol gepland. In mijn nieuwe huisje vanaf nu weer rustig aan voor zaterdag. De interval training van deze week was: van oude naar nieuwe huisje (2,2 km) en onderweg in het noordplantsoen de trap 10x op en af. Na het schoonmaken weer rustig aan 2 km terug. Vandaag 40 min gelopen, in totaal 6,3 km. Met de verhuis Work out van gisteren erbij betekent dat nu óveral spierpijn. Tot in mijn vingers. Deze week alles op alles zetten om tot rust te komen. Zaterdag moet en zal ik knallen. Mijn doel? De 15 km uitlopen, genieten en samen met Femke over de finish.

Nog één weekje en dan is daar mijn eerste sponsorloop voor en met Femke op weg naar de finish voor Alpers!! Ontroerd door alle steun en donaties van alle lieve mensen !

Ps. Vandaag weer een mijlpaal bereikt totaal boven de 500 km gelopen!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten